Magnífic Concert de la Stat Musical de La Llosa de Ranesal Palau de les Arts

Era una data que tots els músics tenien marcada a la seua agenda. Un Concert on poder gaudir d’interpretar bona música després d’uns mesos d’intens treball i en un marc incomparable com era l’Auditori del Palau de les Arts. Així es que la banda simfònica de la Societat Musical de La llosa de Ranes no va desaprofitar l’ocasió i el passat diumenge 22 de maig va acabar la seua actuació posant en peu a tot el públic assistent al Concert.

A la primera part, la banda simfònica, dirigida magistralment pel mestre Rafael Grau Vilar va estar sublime interpretant magistralment les peces del compositor italià Giuseppe Verdi. Els assistents van poder escoltar al temple de l’òpera unes versions excel·lents per a banda del Preludi de la Traviata, les obertures La forza del destino i Aroldo, Aida (Escena i Gran Marxa) i l’obertura Nabucco.

Ja a la segona part els músics van canviar totalment d’estil per fer gaudir al públic assistent de peces de música moderna i jazz. La banda va acompanyar al gran trompetista Raúl García «Xocolate» que va demostrar les seua habilitat tècnica i virtuosística amb el preciós instrument de vent metall fent gaudir al públic de les peces: Bolero per a Lluís d’Azael Tormo, Libertango d’Astor Piazzolla, La Virgen de la Macarena de Bernardino Bautista, Rock and Roll Music de Chuck Berry i A mis abuelos d’Arturo Sandoval.

Però si va haver un moment emotiu al Concert va ser quan la banda va interpretar l’obertura latina Paconchita d’Òscar Navarro. Iván Chaquet Pascual, un músic molt especial de la formació es va seure a la bateria, va alçar les baquetes al cel dedicant-li d’avant mà a la seua mare la interpretació que anava a oferir. I a continuació durant al voltant d’uns 6 minuts que dura la peça va guiar als seus companys de la banda a fer una interpretació magnífica fins al punt que tot el públic present a la sala van acabar alçats ovacionant a un magnífic músic i millor persona.

Fotos cedides per FOTOCUCO

Tots els músics i assistents van gaudir d’un concert molt especial emmarcat dins de la campanya «Bandes a les Arts» i que tenia un apartat molt especial dins de l’any de celebracions que està realitzant l’entitat de La Llosa de Ranes amb motiu del seu Centenari.

JAVIER CARRERES MONTELL
President

Crea un sitio web o blog en WordPress.com

A %d blogueros les gusta esto: