El diumenge 6 de maig actuem en el ADDA

Seguint amb els concerts commemoratius del Dia de la Música Valenciana, la Banda de la Societat Musical de La Llosa de Ranes actuarà en l’Auditori de la Diputació d’Alacant el proper diumenge 6 de maig a partir de les 11:30h.

El passat 29 d’abril ho ferem a l’Auditori del Palau de les Arts, acompanyants d’un gran nombre de familiars, amics, socis i seguidors que vulguren estar amb nosaltres per escoltar el concert que les quatre bandes participants oferien i per poder vore l’espai de primera mà d’un dels referents a nivell mundial.

Gràcies a tots ells per acompanyar-nos.

El diumenge 6, toca actuar en el ADDA, serà el segon concert programat per l’IVM (en el qual es conmemmora l’aprovació de la Llei de la Música Valenciana del 1998).

El pase de diapositivas requiere JavaScript.

 

ADDA - Auditori de la Diputació d'Alacant

El concert estarà a càrrec de les Societats Musicals guanyadores en el XXXIII Certamen de Bandes de música de la Comunitat Valenciana.

Quarta Secció. Societat Instructiva Musical Romanense de la Romana (Alacant).
Tercera Secció. Agrupació Artístic Musical Santa Bàrbara de Piles (València).
Segona Secció. Societat Musical de La Llosa de Ranes (València).
Primera Secció. Banda Simfònica L’Artesana de Catarroja (València)

PROGRAMA DEL CONCERT

La Societat Instructiva Musical Romanense de la Romana estarà dirigida per Eloy Lorente, interpretarà el pasdoble La Romana, d’Amando Blanquer, i El follet d’Espanya, d’Antonio Ferriz Muñoz. A continuació, David Pont dirigirà l’Agrupació Artístic Musical Santa Bàrbara de Piles al pasdoble Mari Ángeles González, de Rafael Talens, i Libertadores, d’Óscar Navarro.

El concert continuarà amb l’actuació de la Societat Musical de La Llosa de Ranes, interpretant el pasdoble Rubores, de Pascual Marquina, i L’Orinoco il · lustrat, d’Enrique Hernandis, amb el seu director Francisco José Sánchez Roca. I per finalitzar el concert la Banda Simfònica L’Artesana de Catarroja, dirigida per Beatriz Fernández Aucejo, interpretarà Divertiment, de Francisco Arturo Bort Ramón, i l’Himne de la Comunitat Valenciana del mestre Serrano.

Descarrega el programa complet

Notícies relacionades

Reportatge fotogràfic del concert a l’auditori de les arts, 29d’abril2012

Primer concert commemoratiu del Dia de la Música Valenciana a l’auditori del Palau de les Arts

Auditoris per als concerts del Dia de la Música 2012


		

Crea un sitio web o blog en WordPress.com

A %d blogueros les gusta esto: