Comptarà amb la participació de 19 bandes de la comarca i se celebrarà en dos caps de setmana, els 24 i 25 de setembre, 1 i 2 d’octubre. La presentació del Festival tindrà lloc el proper divendres 16 de setembre, a les 19.00 hores en la Saló de l’Plens de l’Ajuntament.
El XXXII Festival de Bandes de la comarca de la Costera se celebrarà aquest any a La Font de la Figuera. Coincidint amb la commemoració del centenari de la S.M. La Lira Fontiguerense este any, els propers 24 i 25 de setembre, 1 i 2 d’octubre, el teatre Joan de Joanes donarà cabuda a les 19 bandes participants d’esta comarca.
La presentació del XXXII Festival de Bandes de la Costera tindrà lloc el proper divendres 16 de setembre, a les 19.00 hores al Saló de Plens de l’Ajuntament. Hi seran presents com a ponents l’alcalde de la població, Vicent Muñoz, la regidora de Cultura, Vero Reyes, el president comarcal de la federació de Societats Musicals de la Costera, Roberto Escobar i representants de la Lira Fontiguerense, entre els quals destaquen la Musa del centenari, Mila Pedrón Gramage.