El passat diumenge 26 d’abril la Societat Musical de La Llosa de Ranes va tancar el Festival de Bandes celebrat a l’Auditori del Palau de les Arts Reina Sofía.
La formació va participar en l’acte organitzat per Culturarts amb motiu de la celebració del dia de la Música Valenciana com a guanyadora de la primera secció del Certamen de Bandes de Música de la Comunitat Valenciana celebrat el passat mes d’octubre 2014 al mateix auditori.
L’Agrupació, dirigida pel seu nou mestre director natural d’Alfarrasí, En Rafa Garcia Vidal va interpretar el pasdoble Brisas de Mariola del mestre Francisco Esteve Pastor, el poema simfònic del mestre Bernardo Adam Ferrero “Tierra Mítica”, la Marxa del Centenari del mestre Amando Blanquer i va tancar la seua actuació amb l’interpretació de l’Himne Regional del mestre José Serrano.
Al voltant de tres centes persones de la població amb un autobús i nombrosos cotxes particulars acompanyaren a la banda del seu poble i gaudiren una vegda més d’una gran actuació. Els músics, que han fet un gran treball en els darrers mesos per preparar el festival, destacaven les grans sensacions viscudes al tocar, ara sense tanta tensió, en un lloc tan especial i que tan bon records els donava per les sensacions viscudes el passat mes d’octubre al certàmen.El mestre director va felicitar als músics per la seua magnífica actuació, després del gran treball es trobava molt satisfet per la gran interpretació realitzada. El president es va trobar molt orgullós de la formació i del mestre director, s’encetava el diumenge una nova etapa artística en la Societat i la formació ha continuat fent molt bona música i de gran qualitat, que en definitiva es el principal objectiu de l’entitat.