
Santa Cecília arriba en un dels millors moments de la Societat Musical de La Llosa de Ranes. Acabem d’aconseguir un dels millors èxits musicals de tota la història de la nostra banda al guanyar la Menció d’Honor del 36 Certamen de Bandes de la Comunitat Valenciana, en la seua Secció Primera. Èxit, fruit d’un gran treball i d’un gran sacrifici per part de tots els components de la Banda des del director fins al músic més novell. Ara,és el moment de gaudir de tot el gran treball realitzat per tots, i res millor que fer-ho dins dels diferents actes que teniu programats en la festa de Santa Cecília, la festa dels músics. Sou mereixedors sempre de gaudir de la vostra festa, però enguany tingueu motius sobrats per fer una celebració molt especial.
També vull felicitar als nous músics que entren a formar part, de manera oficial, d’eixa gran Banda de Música que és la Societat Musical de La Llosa de Ranes, a ells i a les seues famílies que recolzen i reafirmen les vocacions musicals dels seus fills, vull donar-vos la més sincera enhorabona, desitjant-vos un camí farcit d’èxits personals i col·lectius, i dir-vos que passeu a formar part d’una de les més importants entitats culturals del nostre poble.
Com important és, que no oblidem aquells que han dedicat part del seu temps a fer gran la Societat Musical en la seua aportació personal, com va fer José Chust Montell, a qui feu un merescut homenatge al Concert de Santa Cecília.
I per acabar, fer extensiva la felicitació a la Junta Directiva i al seu President, i a tots els socis perquè també són part essencial i fonamental per dur endavant un gran projecte com és la nostra Societat Musical de La Llosa de Ranes.
Evarist Aznar Teruel